פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן חברה הכי גרועה שנתקלתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירות מי עדן לפני שנה. התחייבתי לשנה להזמין לא פחות משלושה כדים בחודש, בפועל הזמנתי חמישה כדים. בתום תקופת ההתחייבות התקשרתי לשירות לקוחות כדי להפסיק את המנוי, מפני שלא הייתי מרוצה מהשירות ולא מהמחיר. בקשתי שלא יביאו לי יותר מים. למרות הפסקת מנוי עובדי החברה כאילו בטעות הביאו 3 כדים. כעבור כמה שבועות סוף סוף לקחו אותם חזרה, כדים מלאים שלא נגעתי בהם. עכשיו אני מחכה שיזכו אותי ב122 ש"ח, אבל הם לא ממהרים. וגם אני התחייבתי לשנה (רשום את זה בחוזה), ובחברה טוענים שהתחייבתי לשנתיים ובגלל זה הם מחייבים אותי ב400 ש"ח , כי ביטלתי מנוי לפני הזמן. מה עושים במקרה הזה, האם צריך לפנות לעו"ד?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על סך 522 ש"ח. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של גב אוסטרובניץ סבטלנה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה