פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עודף בכרטיס אשראי ללא הודעה לפני ביצוע החיוב נושא התלונה:
מקברית ראומה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
סיימתי התקשרות עם מי עדן(לאחר 13 שנה)שאלתי מה עליי להחזיר מסרו לי כדים שנמצאים ברשותי+מתקן מים,לאחר שהחזרתי חוייבתי בכרטיס אשראי בסכום של 714.21 ש"ח,לאחר שהתקשרתי מתברר שחויבתי עבור כדים נוספים שמופיע אצלם שאני חייבת-14,מתקן כוסות(שבעבר ביקשתי להחזיר ואמרו לי שאין צורך),מעולם לא אמרו לי שאני חייבת כדים,לאחר שיחה איתם מסרו לי ש10 כדים אני אזוכה מחמת הספק,ושלחו לי שיק ע"ס 554.12 ש"ח,אמרתי להם שאחזיר את היתר,והחזרתי 4 כדים +מתקן כוסות+מתקן כדים נוסף,וציפיתי שאקבל את היתרה,אמרו שיכינו שיק,אמרו שנשלח השיק,התקשרתי לברר,והיתה טעות ועוד לא שלחו,לפי מדיניות החברה תוך 21 ימי עבודה ישלח אלי שיק,עברו 3 חודשים ואינספור טלפונים,והיתרה שחוייבתי לא שולמה. בתאריך 2.12.10 התקשרתי ומסרו לי שהשיק ישלח,בתאריך 6.12.10 התקשרתי ומסרו לי שהשיק ישלח,
בתאריך 12.12.10 התקשרתי ומסרו לי שהשיק נשלח בתאריך 2.12.10 , ולהמתין 21 ימי עסקים בתאריך 15.12.10 התקשרתי ומסרו לי שהשיק נשלח בתאריך 12.12.10 בתאריך 27.12.10 התקשרתי ומסרו לי – שהשיק עדיין לא נשלח, ותיתן תזכורת להנהלת החשבונות, שכן אי אפשר לדבר עם הנה"ח באופן ישיר
בתאריך 29.12.10 התקשרתי ודיברתי עם שירה, סוכם כי ישלח שיק ע"ס 160 ₪ והיא תהיה בקשר איתי ולוודא שקיבלתי את השיק, בתאריך 4.1.11 התקשרתי ומסרו לי שהשיק נשלח בתאריך 3.1.11,בתאריך 10.1.11 –התקשרתי ודיברתי עם ליאל, והיא מסרה לי שהשיק עדיין לא נשלח , עד יום חמישי היא תתקשר אליי.
לא התקשרו, שלחתי פקס ב10.1.11 וב13.1.11, אבל זה לא מעניין אף אחד שם.
שישלמו לי את מה שלקחו לי מהחשבון פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' מקברית ראומה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה