שירות מאכזב וגרוע |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לשתף ולהביע את דעתי על השירות הגרוע אותו קיבלתי מחברת מי עדן
התקשרתי למוקד השירות בכדי לברר על חיוב עודף שבוצע בחשבונית (שאותה איני מקבלת כבר קרוב לחצי שנה) לאחר המתנה של 18 דק' עונה לי נציג שטוען כי חוייבתי על מה שקיבלתי שניסיתי להסביר כי לא קיבלתי את מה שמצוין בחשבונית טען כי כנראה אני לא זוכרת.
לאחר דין ודברים ביקשתי לדבר עם המחלק שהביא לי את הכדים, נאמר לי כי יחזור אלי,
כמובן לאחר המתנה של 48 שעות ואולי אפילו קצת יותר,
חזר אלי אדון אבי ביטון שטען כי בעקבות "שינויים ושיפורים" שחברת מי עדן עוברת ימי החלוקה ישתנו מפעם ב-3 שבועות לפעם בחודש.
ומאחר ומעתה ואילך יסופקו לי פעם בחודש מים חשב שיחסר לי מים והרשה לעצמו לחייב לי את החשבונית בעוד 2 כדים וזאת מבלי לשאול/לקבל את אישורי.
לאחר מס' שיחות שאני ובעלי ביצענו עם האדון ובדיקת התאריכים על הכדים אדון אבי הודה בטעותו וטען כי התבלבל ולא הביא לנו את 2 הכדים הנוספים.
מצא פתרון מהיר ואמר כי "מחר גג מחרתיים " יספק לנו את הכדים, לאחר 4 ימים בהם לא קיבלנו את המים בעלי יצר עימו קשר ואבי אמר כי יום החלוקה הינו בעוד כ-3 ימים וירשום לו ויביא את הכדים ביום זה.
כמובן שלא קיבלנו את 2 הכדים עליהם חוייבנו כבר מזמן וסופקו לנו רק הכדים עפ"י החוזה.
כשבעלי שוחח עם אבי הוא צחק וטען כי שכח, בעלי לא המשיך את השיחה ואני כבר באותו יום יצרתי קשר עם מוקד השירות בכדי לקבל עזרה,טענו כי האחראי על המחלק באיזור החלוקה שלי יצור עימי קשר בערב או בבוקר למחרת.
כמובן גם זה לא קרה עברו כבר 3 ימים מאז...
מצער אותי כי זה השירות שחברה כה גדולה מספקת, הנני לקוחה של מי עדן מזה 10 שנים,
עצוב כי זה צוות העובדים אותו מעסיקה חב' מי עדן, התומכת במעשים אלו,
כנראה שזוהי שיטתכם לנסות ואם זה מצליח הרווחתם.
מבקשת לקבל המגיע לי,
שירלי
|
וגם נזק כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את המגיע לי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|