פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומאכזב!!! נושא התלונה:
הגל ענבל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע וחצי לערך הצטרפתי לחברה דרך סוכן בשם ציון. מזה שבוע וחצי הסוכן לא חוזר אליי לאחר השארת הודעות חוזרות ונשנות. מוקד השירות לא מתפקד ומלבד הבטחות שיחזרו אליי תוך 48 שעות לא קורה שום דבר. נוסף על כך הנציגה מעיזה להרים עליי את קולה כנראה ששכחו שם שהלקוח תמיד צודק. בקיצור שירות על הפנים!!!
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
מי עדן השמיעו קול!!! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר בגל יגאל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה