פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה
ברצוני להביע את מחאתי על כל האמור להלן בהיעדר מענה בצינורות הרשמיים של החברה:
1. נתחיל מהסוף, התקשרתי מספר פעמים לשירות הלקוחות של מי עדן, בכל פעם אמרה לי הנציגה מטעמם כי יחזרו אליי, בפועל אף אחד לא חזר אליי.
2. בשל האמור בסעיף 1, ביקשתי מחבר שלי שיתקשר וידבר איתם (בגלל שאני מזמן התייאשתי מהשירות שלהם). ביום 14.04.2011 הוא אכן התקשר והתעקש שיינתן לו מענה על ידי מנהל אשר יכול לנתק אותי מהשירות ברגע זה. שוב השתמשו בתירוץ שכל שהם יכולים לעשות זה לרשום הודעה על מנת שיחזור אליו נציג בהמשך, בשום פנים ואופן הם לא יכולים לקשר אותו למנהל מייד. הוא הסביר להם שבשל העובדה שיותר מידי פעמים בעבר התקשרתי והודיעו לי שיחזרו אליי ולא עשו כך בפועל הוא עומד על כך שהפעם יעבירו אותו למנהל, הוא דיבר בהתחלה עם נציגה בשם חיה שלא הסכימה להעביר אותו, לאחר שסירבה חיה להעביר אותו למנהל כאמור לעיל הוא ביקש לדבר עם המנהלת שלה ואז ענתה לו מנהלת בשם חדווה שאמרה את אותם הדברים שאמרה חיה והנציגים שקדמו לה, הוא חזר על דרישתו והודיע לה שהוא לא מוכן לקבל את הדברים פעם נוספת ושלא ינתק עד שיקבל שירות, אותה מנהלת שמה אותו על השתק וחזרה לעיסוקיה, שוב מבלי שניתן לו שירות, כמובן שהוא לא ויתר והמשיך להיות על הקו בתקווה לקבל שירות אך כעבור כחצי שעה נותקה השיחה (שירות לקוחות ביזיוני).
3.כל הסיפור בעצם החל מכך שרציתי להתנתק מהשירות. יודגש כי כבר מחודש פברואר 2011 הודעתי להם על כוונתי זו. מאחר ואמי שקלה להעביר את המנוי על שמה הודעתי להם בשלב ראשון לא לשלוח אליי יותר כדים עד להודעה חדשה, ביום 12.04.2011, באופן מפתיע הגיע שליח לביתי עם עוד שתי כדים (מיותר לציין שלא ניתנה כל הוראה כזאת) ובעזות מצח הודיע שאני חייבת 128 שקלים והציע לאימי לשלם את החשבון "ברגע זה", אימי סירבה לקבל את הכדים והודיע לו שהיא אף מסרבת לשלם את התשלום המבוקש שכן אין עילה לחיוב הנ"ל (יובהר שלא ברור כיצד רצה אותו שליח לגבות את התשלום באותו יום אבל מהדרך שבה נעשו הדברים עולה ריח של התנהלות שבטח אינה דומה לכזו של חברה מסודרת). אחזור ואומר שכבר בחודש פברואר הודעתי חד משמעית לא לשלוח לי יותר כדים. בהפתעתי הרבה התקשרתי לנציגי השירות של מי עדן ולאחר טרטורים נוספים בהם כבר הורגלתי הגעתי למנהלת שאמרה לי שאני בכלל מחויבת ב - 122 שקלים ולא 128 כפי שציין השליח (לא ברור מה גרם לשוני בין הסכומים), לשאלתי איך יש חיובים אם ביקשתי חד משמעית לא לשלוח לי כדים יותר, אמרה המנהלת שהיא שוחחה עם אימי שנתנה הוראה להקפיא את החשבון על מנת שהיא תוכל לברר האם ביכולתה להעביר את המנוי על שמה ובמידה ותוכל לעשות כן תעדכן אמצעי תשלום מטעמה, בפועל לא עודכן אמצעי התשלום של אימי והמנוי נשאר על שמי. מסיבה זו, ומשלא היה כל שינוי בהוראותי לא ברור כיצד נוצרו חיובים בחשבוני. יובהר כי, במידה והחיובים נוצרו על סמך שיחה בין אימי לבין נציגת החברה אזי לא ברור לי כיצד חברת מי עדן מבססת חיובים על סמך הוראה של מישהו שאינו בעל המנוי ואינו מוסמך לדבר בשם בעל המנוי, לא כל שכן ליצור חיובים על שמו של בעל המנוי.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של מר משה פורת טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה