פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הרשאה. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מי עדן מחייבים את חשבוני במשך 5 חודשים בסכום של 147 שח כל חודש. זאת בניגוד לחוזה
שבו צויין סכום של 126 ש"ח תשלום חודשי. לאחר פנייה לנציג, הנושא נבדק והובטח
בתאריך חיוב הקרוב לזכות את חשבוני עבור תשלומים הקדמים
וגם תיקון הסכום החיוב החודשי לרשום בחוזה.
לצערי בחיוב האחרון שוב חויבתי ב147 שח ללא זיכוי שהובטח.כאילו שום שיחה עם נציג שרות מי עדן לא היתה כלל.....
עצוב שכל משכתוב באתר "תלונה" על החברה - נכון.עצוב שלא צפיתי בהודעות של אנשים על חברת מי עדן טרם רכישת המתקן.
לסיום - בתקופת שרות שאני מקבל ממי עדן זאת לא פעם ראשונה שאני נאלץ להיתלונן על השרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי,שינוי סכום החיוב כמסוכם בחוזה. (נ.ב. אני לא צריך כוסות מתנה) פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר ציפין פימה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה