פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת שירות< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל ביקשתי להצטרף למי עדן , שוחחתי עם סוכן ואף נתתי לו פרטי כרטיס אשראי וקבענו מועד לחלוקת המים. בהגיע יום החלוקה לא הגיע אף אחד וגם לאחר 12 (!) הודעות אשר השארתי , אף אחד לא טרח לחזור אליי בתשובה.
בסופו של דבר הצלחתי לשוחח עם נציגה שסיפרה לי שאני רשומה כאשת קשר של חברה שעבדתי בה פעם ובגלל ב\שאותה חברה חייבת להם כסף, אני לא אוכל לקבל שירות ממי עדן.
שאלתי אותה מה הקשר אליי והאם היותי אשת קשר של החברה מול מי עדן בהיותי עובדת שכירה שם הופכת אותי למנודה, אך לא נעניתי.
גם לשאלתי מדוע אף אח לא טרח להודיע לי דבר לא נעניתי ויודגש כי עוגמת הנפש הייתה גדולה, מאחר ונאלצתי לקנות בקבוקי מים בסוף השבוע וגם בשבוע שלאחר מכן מאחר והמתנתי לתשובתם.

בלית ברירה שלחתי מכתב מעו"ד ועד עכשיו- 3 שבועות (!) לאחר שליחת המכתב
הם מסרבים לתת תשובה וזאת למרות תזכורות טלפוניות יומיות.
לטענתם- עו"ד עדי אפלבוים מהמחלקה המשפטית מטפלת בזה ויש לה "סדרי עדיפויות" (כלשונם).
לא יעלה על הדעת כי חברה בישראל תחרים אזרח ותשים אותו ב"רשימה השחורה" אך בשל העובדה כי היה איש קשר עבור חברה בה עבד.
גם כאשר שאלתי את חברת מי עדן- באם אתם סבורים שאני קשורה לחוב זה, מדוע אתם לא פועלים כנגדי?
נעניתי- החוב הוא לא שלך.
אז באם החוב הוא לא שלי- מדוע אני לא יכולה לקבל מים?
לשאלה זו לא קיבלתי תשובה עד ליום זה.
ההתנהלות המזלזלת של חברת מי עדן , חוסר הנכונות ליתן תשובה, וההתנשאות בה נציגיה מדברים עימך הינה מתחת לכל ביקורת.
נזק לשם טוב סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה