פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייבו אותי ב -10 כדים ריקים במחיר כד מיים מלא. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח ותיק של מי עדן שנים הודעתי להם שאני עוזב .(אין לי כוח להרים את הכדים) לאחר מספר ימים קבלתי הביתה חשבונית בערך 390 עבור 10 כדים ריקים שלא החזרתי. התקשרתי ואמרו לי שלא החזרתי את הכדים ומי שמטפל יחזור אלי כמובן הם מתקשרים ממספר חסוי שבמקרה עם אני לא יכול לענות אי אפשר לחזור אליהם.(החזרתי את הוראת הקבע)והתקשרתי שוב אחרי מספר ימים שאלתי את הנציגה :אני שלמתי כול השנים על כד או על מים ?(חיוב 39 ש"ח בערך שלמתי עבור כד מלא מים) אני החזרתי את הכדים הריקם כול פעם שקבלתי כדים מלאים. אין לי מה לעשות עם הכדים הריקים . לאחר מספר ימים קבלתי טופס חיוב 400 ש"ח בערך שוב התקשרתי ושוב אמרו לי שיחזרו אלי ואני מחכה.
עלבון סוג הנזק :
לבטל את החיוב. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר' אייל אטיאס טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה