פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול כספי ממי-עדן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני סכמתי עסקה אפריל 2010 עם מי עדן על 7 כדים קטנים של 11 ליטר כולל מתקן בחינם בתשלום 116 ש"ח חודשי לאורך כל השנים במבצע מיוחד שהיה אז.

אני מגלה כל מספר חודשים שמחייבים אותי על עסקה אחרת וסכום אחר ב 174 +33 ש"ח על המתן?
וטוענים שאני מקבל 9 כדים קטנים ולפעמים טוענים 5 כדים גדולים,אח"כ מתנצלים וטוענים הייתה טעות טכנית בהרשאה או חיוב .

דבר זה חזר על עצמו 3 פעמים תוך 8 חודשים,כשפונים לשירותי לקוחות מבקשים שהם יחזרו אלי תוך 3 ימים אפילו מרימים הקול שלהם בשיחות.היתה נציגה בשם "חגית" מצוות אנה ב 06 ליוני 2011 שעוב הערב 17:30
אני בקשתי לבטל מיידית העיסקה איתם .
להזהר תמיד ולבדוק חשבונית.
ולעבור לחברה אחרת.
לסיכום:מסכימים עסקה עם מי עדן,מחייבים הקליינט בסכומים שונים,אי אדיבות בדיבור בטלפון עם שירות לקוחות,מתעלמים מתלונות הקליינטים ושביעות רצונם,ומה שנעשה לדעתי בלי ידיעת הקליינט גם בכתב זהו דבר שאינו חוקי..
.
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר חג' דאוד מחאמיד אחמד טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה