פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אחרי ביטול השירות נושא התלונה:
וובניאניקובה מרינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי 2011 ביקשתי להתנתק משירות של מי עדן. נאמר שאין שום בעיה ב10/05 יבוא נציג ויאסוף את הציוד. בתאריך הזה אף אחד לא הגיעה. יצרתי איתם קשר שנית כבר בחודש יוני אמרתי שאני עוזבת דירה ולא יהיה אף אחד על מנת למסור להם ציוד. נימסר לי כי יעבירו טיפול למנהל מרחב ויצרו איתי קשר לגביי תאריך איסוף,אך אף אחד לא חזר אליי. ב19/06 יצרתי איתם קשר פעם שלישית והסברתי כי זה יום האחרון בדירה ועדיין אף אחד לא חזר אליי. נציגה מסרה כי אין שום בעיה שאני אשאיר את הציוד בחוץ ליד הדלת ואני לא חייבת להמתין יאספו אותו. כמו כן נאמר שמתאריך שביקשתי ניתוק מהשירות לא יחייבו אותי וגם היו צריכים לזכות על המים שלא קיבלתי.נכון להיום לא זיכו אותי ויתרה מזאת חייבו אותי שוב על סך 147 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
לקבל החזר כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' וובאניקובה מרינה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. שירות תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה