פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לניתוק מהשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חודש נסיון בו הובטח לנו שנוכל להתנתק בכל רגע (כיוון שהססנו אם להכנס להתקשרות מחייבת) החלטנו אכן להתנתק. השארנו הודעה בחברת מי עדן והבטיחו לנו חזרה עד 24 שעות. לא חזרו, התקשרנו לאחר כמה ימים והבטיחו אחראי שיחזור אלינו תוך 36 שעות, המתנו שבוע ולא חזרו, מאז אנו מנסים להשיגם, השארנו הודעות ודיברנו עם נציגים, פשוט התעלמות מוחלטת, בינתיים עברנו דירה והמתקן נאלץ לנדוד איתנו בעוד שאין לנו בו שימוש, לחבר אותנו לחברה, לאחר שיחה עם נציגת מכירות, לקח בערך יום וחצי. להתנתק לוקח עדיין יותר מחודש, חרפה בושה והונאה לשמה. זו תרמית במסווה של חברה מסודרת. אנו נואשים לחלוטין ואין עם מי לדבר. הנציג שמכר לנו את התכנית, טל כהן שמו, מפנה אותנו לשירות לקוחות, ששוב מבטיח לחזור וכאמור לא חוזרים ולא מתייחסים. גניבה לאור היום
כספי סוג הנזק :
הפסקת ההתקשרות, לקיחת המכשיר של חברת מי עדן מביתי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר שושני נדב טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה