פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שאינה הוגנת כלפי לקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 שנים לרגל לידת ילדינו החלטנו גיסתי ואני להצטרף ביחד למי עדן למסלול יולדת ( השם לא מדויק) בו שינה התחייבות לפתור אותנו מתשלום של דמי שירות למשך השנה הראשונה.
הצטרפנו שתינו לאותו מסלול בדיוק ובאותו זמן כשמי עדן יודעים על הקשר המשפחתי בייננו .
אחת הסיבות שבחרנו במי עדן היא משום שנתפסו בעיננו כחברה אמינה שנותנת שירות טוב ואמין, דבר שהוא מאוד חשוב עבורי משום שבעלי ואני שנינו רופאים מתמחים ואת הזמן המועט שיש לנו אנו משקיעים בילדים ולפעמים גם מוכנים לשלם יותר לחברות מסוימות שאנו מרגישים שאנחנו סומכים עליהן וכך הדאגה שידפקו אותנו יורדת לנו מסדר היום. כך הרגשנו גם עם מי עדן.
לאחר שנה, בתום התקופה בה היינו זכאיות לדמי לפתור מדמי שירות, גיסתי התקשרה לחברה ואמרה להם שהיא יודעת שהפתור מדמי השירות עומד לפוג ולכן מעוניינת לסיים את החוזה, הנציגים נבהלו ( כי כנראה שבחברה זו מבינים רק איומים) ואמרו לה שהיא תוכל להמשיך שנה נוספת ללא תשלום דמי שירות.
מתוך הבנה שהפתור הזה חל גם עלי ( הרי הצטרפנו ביחד כמשפחה לאותו מסלול ובאותו זמן) לא ראיתי לנכון להתקשר לוודא משום שסמכתי על החברה שנתפסה בעיניי כאמינה.
וכך חלפה לה עוד שנה שגם בה זיכו מי עדן מדמי המנוי.
בסופו שלדבר לאחר 3 שנים החליטה גיסתי לעזוב את מי עדן והזכירה לי כי עתה אצטרך אני להיות על המשמר, וכך עשיתי.
התקשרתי ולתדהמתי מסתבר ששילמתי דמי מנוי בכל 3 השנים האלו .
33 שקלים לחודש!!! מעל 1000!!!!!!!!!! שקלים במצטבר.
הסבתי את תשומת ליבי לכך שאנחנו מנוי זהה ושבדוק את הפרטים והיא אכן בדקה ואמרה י שהיות ומדובר בזיכוי כספי כה גדול אין זה בסמכותה והטיפול יעבור למנהלת משמרת שלה.
לאחר משמר ימים מתקשרת אלי נציגת שירות לקוחות ואומרת לי שבעצם לא שילמתי בשנה הראשונה ( לא ידועה י אמינות האינפורמציה הסוטרת) אבל זו בעיה שלי שלא קראתי את החוזה שלי.
אמרתי לה שאין פה קשר לקריאת החוזה משום שהחברה רואה ששתינו על אותו מסלול, כמשפחה, הצטרפנו ביחד והם יודעים שאנחנו משפחה, היה ברור לנו שהזיכוי חל גם עלי.
וגם אם נניח חלה אי הבנה מן הראוי ולמען ההגינות אם אלו התנאים, במידה ומזכים את גיסתי יש לזכות גם אותי.
כל שהיה לה לענות זה שגיסתי התקשרה לאחר שנה ואני לא.
הסברתי לה שהיא התקשרה עבור שתינו ומה שהיא גורמת לי להבין זה שהייתי צריכה להתקשר בעצמי ולאיים שאעזוב את מי עדן על מנת לזכות בתנאים זהים, ושעשיתי טעות גדולה שסמכתי על ההגינות והאמינות שלהם.
היא חזרה ואמרה שבעייתי שלא קראתי את החוזה ושגיסתי התקשרה ואני לא ולכן שילמתי שנתיים נוספות. ביקשתי לדבר עם בכיר ממנה והיא אמרה שהיא הנציגה.
בסופו של דבר יצאתי בתחושה שרימו אותי.
שסמכתי עליהם ועצמתי עיניים, לא עשיתי בלגן ולא איימתי בעזיבה אז ---דפקו אותי!!!
אין לי מושג אם שילמתי בסוף על שנתיים או שלוש דמי שירות אבל כל שרציתי באותו רגע הוא להתנתק מחברה זו.
מאז עבר כשבוע, אף נציג של החברה לא דיבר איתי לברר מדוע עזבתי בכעס רב כל כך.
בקלות רבה הם מוותרים על לקוח נאמן שבמשך 3 שנים מזמין כ 4-5 כדים וארגזי בקבוקים אישיים של מים מינרלים.
התחושה היא שהאף שלהם כל כך גבוה בשמיים שלא מעניין אותם אמינות ואיכות שירות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל התקופה ששילמתי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' שירה אופיר טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה