פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ציוד שהוחזר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי ממי עדן בר-תאמתי מועד בה הגיע נציג החברה לאסוף את כל הציוד הנילווה של מי עדן- כדים ריקים , מעמד לכדים ריקים,ומתקן המיים.
הנציג החתים אותי ודרכינו נפרדו לשלום .
או שכך חשבתי -להפתעתי כאשר הגיע חשבונית אחרונה ממי עדן נדהמתי לגלות חיוב על 7 כדים ריקים שכביכול לא הוחזרו. מאחר ואני החזרתי את כ-ל הציוד שברשותי התקשרתי לברר מדוע חוייבתי שלא כדין בגין ציוד שהוחזר,(נציג "שירות"טלפוני ב 16.08.11),הנציג טען " שככה זה מופיע במערכת" הפיתרון שלו לבעיית הרישום שלכם!!!! היא ש"תבואו לקראתי" ואשלם רק עבור מחצית הכדים שרשומים אצלכם.
אינני מוכנה בשום פנים ואופן לשלם על טעויות הרישום שלכם!!! את החיוב המוטעה בויזה כבר ביטלתי .
אני דורשת שתפתרו את בעית הרישום אצלכם ותסגרו את חשבוני איתכם עכשיו אחת ולתמיד.
כספי סוג הנזק :
ביטול חוב שלא כדין בגין ציוד שהוחזר פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה