פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מחשבון הבנק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת מי עדן חייבה אותי במשך 3 חודשים על קבלת כדים, כאשר בפועל לא קיבלתי כדים. כמו כן, חויבתי על מגבונים וכוסות שהשליח החליט להשאיר לי ולחייב את חשבוני, ללא בקשתי או אישורי על כך!!! נראה כי השליחים גונבים כדים ומחייבים את הלקוחות!!! נכון להיום אני חתומה על התחייבות לעוד שנה, וברצוני לבטל התחייבות זו עקב הגניבה מהחשבון. בנוסף, אני דורשת זיכוי על החודשים בהם לא קיבלתי כדים!
החזר כספי+ ביטול התחייבות ללא דמי ביטול פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' משה גל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה