פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא רשות עקב הפסקת השירות נושא התלונה:
ארוטשס שי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החלטנו לעזוב את מי עדן לאחר 76 חודשים !!! מסיבות כספיות , עלי לציין שעד אז השירות היה טוב.
לפני בקשת הניתוק התקשרנו ווידאנו שאין שום חוב מול מי עדן והם אישרו את זה.
בחשבונית האחרונה הוסיפו לנו תשלום של 650ש"ח!!! עבור 26 כדים (21.5 ש"ח לכד לפני מע"מ ) שלטענתם לפי הרשומות שלהם לא החזרנו. ומכיון שיש להם הוראת קבע חייבו לנו את החשבון.
בפניה אליהם - הבטיחו שיחזור נציג לאחר יומיים - הוא לא חזר
בפניה החוזרת אמרו שהמנהל בדק והורידו לנו 10 כדים לפנים משורת הדין
כאמרנו שאנחנו לא מסכימים הבטיחו שיחזרו אלינו תוך יומיים ושוב אף אחד לא חזר !
מכיון שאין לי 26 כדים בבית אני לא מוכן לשלם אפילו לא על אחד, אין להם רשות לחייב את החשבון שלי לשירות שלא ביקשתי, לטענה הטפשית שלהם שהם מבצעים את החישוב רק בתום הקשר יש סיבה ברורה , אם היו מודיעים לי כל רבעון או אפילו חצי שנה שיש לי חוב הייתי או מסדיר אותו או שהיה לי יכולת להתווכח ולשחזר מה היה, העניין הזה הוא נבזות לשמה ויריקה בפנים ללקוח של 7 שנים.
זאת פנייתי האחרונה אליהם, אם עוד נפגעו כמוני אשמח להפוך את העניין הזה לתביעה ייצוגית , הסכום אינו גבוה אבל החוצפה נותנת לי מוטיבציה

שי ארוטשס
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתם של ארוטשס שי ומיכל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.

תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה