פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרגו מהסיכום, מכשיר לא תקין, לא נותנים להתנתק נושא התלונה:
לוין ערן שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
-בסוף אוגוסט סיכמתי עם נציגת שירות של מי עדן את הסיכום הבא:
מתקן רצפתי עם מים חמים וקרים.
3 כדים של 19 ליטר בכל חודש.
2 ברזי ביטחון (יש לי ילד בן 3 שאוהב לראות את המים זורמים...).
זיכוי של 75 ש"ח לחמותי שהפנתה אותנו למי עדן (חבר מביא חבר).
עלות של 99 ש"ח לחודש.
3 שישיות של 500 מ"ל כל בקבוק (שישיה אחת בכל חודש, בשלושת החודשים הראשונים של החוזה).
3 שרוולי כוסות במתנה
1000 ש"ח הטבות.
700 ש"ח הטבות לתינוק.
שירות תיקונים כלול
49 ש"ח עלות התקנה - חד פעמי
(את התנאים הנ"ל יש לי על נייר מי עדן, כתובים בכתב הנציגה עצמה: שירה 054-5403410)
- אשתי תאמה את התקנת המתקן וביקשה שיחליפו מרצפתי לשולחני.
- בתאריך 1.9.11 הגיע המתקין ב6:30 בבוקר בדיוק כפי שתואם. התקין את המכשיר. מברז המים החמים יצא זרזיף של מים והמתקין הסביר שזה נובע מבועות אויר במערכת ושזה יחלוף.
- המכשיר הגיע עם ברז בטחון אחד בלבד, חמותי לא זוכתה, וזו רק ההתחלה.
- התקשרתי לנציגה שעמה סגרנו (שירה) והיא הסבירה לי שכנראה מסרנו את פרטי האשראי למישהו אחר מכיוון שהחוזה שהחתימו אותנו עליו הוא לא זה שהיא סגרה איתנו. הבהרתי לה שרק לה נתתי פרטי אשראי ואם מי שתאם עם אשתי את ההתקנה פתח לנו חוזה חדש, הרי שהוא גנב את פרטי האשראי שלי. היות והחוזה נסגר על ידי נציג אחר (שלא בידיעתנו) פרטי החוזה שונים מאלה שרצינו, והנציגה שלנו לא יכולה לטפל בנו.
- בתאריך 2.9.11 המכשיר הפסיק להוציא מים חמים. פניה לשירות לקוחות הניבה את התשובה: "נציג ייצור איתך קשר במהלך היום". כמובן שאף אחד לא טרח לחזור.
- בתאריך 3.9.11 הברז הקר התחיל להוציא מים רותחים. עוד שיחה לשירות הלקוחות, ועוד הבטחה שנציג יחזור אליי.
- מתאריך 3.9.11 ועד היום, המתקן הפסיק למזוג מים, לא חמים ולא קרים. עוד 4 שיחות לשירות הלקוחות, עוד הבטחות, אפס מעשים. הודעתי להם שאני מבטל את העסקה ושיתקשרו לתאם איסוף למתקן - ונפרד כידידים. "יחזור אליך מנהל עד סוף היום". זה היה אתמול, אני עדיין ממתין.
בנתיים יצרתי קשר עם חברת האשראי והוריתי להם לחסום את הוראת הקבע. נראה כמה מהר יחזור אליי נציג כשהם ינסו לקבל תשלום...
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבואו לאסוף את המכשיר ויבטלו את העסקה. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה