פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא אישור, של בקבוקי מים נושא התלונה:
שוקר משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט מחלק המים השאיר בקבוקי מים מהדורת קיץ .
חויבתי בסך 65 ש"ח על הבקבוקים למרות שלא ביקשתי.
ביקשתי זיכוי , החודש ספטמבר שוב קיבלתי חבילה של בקבוקי מים.
אני מנוי כ- 4 שנים , מעולם לא קיבלתי תעודת משלוח על חיוב וזיכוי מיכלים ריקים.
הובטח לי שאקבל , אך החודש שוב לא קבלתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חודש אוגוסט + קבלת תעודת משלוח ספטמבר ולקיחת הבקבוקים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר שוקר משה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה