פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
הינני לקוח של מי עדן מזה 3 שנים,
לפני חצי שנה נציגה טלפונית של מי עדן הציעה לי לרכוש מכשיר משודרג ולא נאמר לי שום דבר על התחייבות נוספת מצידי מלבד תשלום המכשיר עצמו.
בזמן הקרוב אני טס לחו"ל ורוצים לקחת ממני דמי ביטול על משהו שלא ידוע לי עליו מכיוון שלא התחייבתי טלפונית והנציגים בחברה לא מוכנים להשמיע לי שיחת הקלטה שמוכיחה אחרת למרות שהם טוענים שמדובר על חוזה טלפוני.
אני לא מוכן לשלם על משהו שלא ביקשתי ולא יידעו אותי בדבר,
בנוסף בתאריך 19/09/2011 ביום בו ביקשתי את הניתוק,בשעה 13:35 דיברתי עם מנהלת בשם רוני ממחלקת קשרי לקוחות ואמרתי לה בפירוש את הנ"ל ובצורה מאד ברורה הבהרתי לה שאינני מקבל את העובדה שאני צריך לשלם את דמי הביטול ושהטענות של מי עדן לכך שאני כן צריך לשלם, לא מבוססות על כלום. לאחר סיום שיחתי עיתה, התקשרתי בשנית לשירות לקוחות בכדי לנסות ולדבר עם בכיר אחר שאולי יוכל לפתור לי את הבעיה והתגלה לי שהיא תיעדה במערכת של החברה שאני מבין ומסכים את מהות התשלום של הדמי ביטול- מה שלא נכון, היא פשוט החליטה על דעת עצמה לרשום מה שנוח לה - פשוט חמור ביותר!
ולכן אבקש שהנושא יועבר לטיפול דחוף כי לא יכול להיות מצב שכל חברה תעשה מה שבראש שלה ותגבה כספים מיותרים מלקוחות!
ביטול תשלום דמי ביטול של 190 ש"ח פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר אופיר רונן טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה