פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מי עדן לקטין בן 15 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הוא אינו עובד ובעל הכנסה קבועה יש ברשתו חשבון בנק שפתח קיבל מתנה ולא השתמש בחשבון יותר לאחר התקשריות תמידיות של נציגי מי עדן עם הקטין (אחי) הוא הסכים להצטרף נתן את חשבון הבנק שלו ועשה עם אותה נציגה עיסקה שלא ביושר ! אני כולי כועסת מזה שמבצעים עסקה עם קטין בן 15 מזה ההתנהלות הזו לפי החוק אין אפשרות לבצע עיסקה לשום קטין מתחת לגיל 18 בגלל שאין לו ישות משפטית כרגע אחי הקטין עומד על חוב למעלה מ 1000 ש"ח לפי דעתי הצל מי עדן אני מבקשת שתבדקו את העניין בדחיפות לפני שאנחנו מחליטים שאנחנו פונים לעו"ד בכדי לתבוע אותכם על כול ההטרדות והעיסקה עם הקטין .
כספי סוג הנזק :
סגירת המנוי לקיחת הציוד וסיום ההתקשרות עם הקטין ! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של מר מסיקה משה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה