פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פינוי בקבוקים במתכוון ע"י מפיץ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם, אנו מזה מספר שנים מנויים במי עדן ולא הייתה לנו שום בעייה שלא נפתרה על ידם.
לפני כשלושה שבועות, בטעות, הועברו אלינו לחצר (אנו גרים בבית קרקע) 6 בקבוקים מלאים ללא כל צורך וחסמו את הכניסה לבית.
באותו יום הרמנו טלפון וביקשנו שיפנו את הכדים, כאשר נעננו שיום למחרת הם יפונו ע"י המפיץ ברחוב שלנו.
יום למחרת לא פונו הכדים ומאז במשך שלושה שבועות בוצעו כ-6 טלפונים לחברת מי עדן לפינוי הכדים (זמן יקר בוזבז פה לריק ...) כאשר בכל פעם עונה בחורה נחמדה וטוענת שהמפיץ פעם אחת טען שלא ניתן להיכנס לחצר (אין מנעול בדלת הכניסה לחצר, היא תמיד פתוחה) ושאר תירוצים טפשיים כאשר השיא היה שמספר פעמים המפיץ טען שהבקבוקים פונו (מה חשבתם? פונו באמת?! נעליים !!)

* ביקשתי לדבר עם מנהלו הישיר של הבחור - ללא הצלחה

* ניסיתי למצוא מקום לתלונות באתר של מי עדן - ללא הצלחה

* ניסיתי לבקש שיודיעו לי ברגע שהמפיץ מופיע בפתח ביתי כדי שאוודא פינוי - ללא הצלחה

* מיותר כמובן להגיד שלאחר שיפונו הבקבוקים מישהו יקבל אותם לאחר שעמדו בשמש 3 שבועות והמים בהם מלאים רעלים מהפלסטיק

המוצא היחיד שיש לי הוא האתר הזה, מבקש את עזרתכם ...

הייתכן שמפיץ אחד ינהל ויעבוד על כל שרשרת המנהלים במי עדן ולא ייעשה כלום בנדון?
פינוי מיידי של הבקבוקים, מיצוי הדין עם המפיץ ומנהלו, פיצוי הולם. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר הירש לירון טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה