פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המצאת חיובים שלא קיימים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה בקשתי לבטל את מי עדן כיוון שכל חודש לקחו ממנו חיוב אחר ממה שסוכם עמם בחוזה היו לי איתם המון בעיות בחיובים דברתי עם נציגים ללא מענה עד שחזרה אלי בחורה מקשרי לקוחות ממנה בקשתי להתנתק ושאלתי אם יש לי התחייבות אמרה לי כי אין לי התחייבות וכי אני יכולה לבטל ללא שום התחייבות וללא שום עלות ובטלה לי את המנוי הגיעו שליחים ולקחו את המתקן עם הכדין ואז החלו הצרות עם החברה . בתחילה התקשרו אלי ואמרו לי כי ישנם חוסר של 33 כדים שלא החזרתי הסברתי להם כי אין שום מצב כזה שכן אין לי מה לעשות עם הכדים ומי שאחראי על ההחזר של הכדים אלו העובדים שלהם וזו אחריות שלהם בתגובה לכך אמרו לי זה החוסר זה מה יש את חתומה וממך יגבה החוב. במהלך היותי לקוחה של מי עדן הבטיחו לי כפיצוי כוסות מים חמים /קרים בחינם אך לבסוף חייבו אותי על זה עד שלא דברתי עם מנהל האזור שלהם לא זיכוי אותי על זה . אחרי כמה חודשים שאני מחכה כל פעם לטלפונים של מנהל אזור ושלחים אותי ממנהל אזור א' לב' פתאום מתקשרת אךי ממשרד עו"ד בחורה חצופה שאומרת לי כי החוב עומד על 4,000 ש"ח כששאלתי אותה ממה הוא מרוכב אמרה מדמי ביטול חוזה מכדים ריקים שלא הוחזרו ומחיובים שחזרו בה"ק +ריבים כשאני התנתקי מהחברה אמרו לי כי אין לי שום חוב יתרה מזאת שלמתי להם במעמד השיחה את החיוב האחרון של החודש וכי אין לי דמי ביטול מנוי וכי החיוב היחידי הוא על כדים שלא הוחזרו ונאמר לי כי זה יבדק ויחזרו אלי . הסברתי דברים אלה לנציגה אך היא בתגובה אומרת כי כי יש לה את המערכות של מי עדן וכי כל השיחות מתועדות וכי נאמר לי בפירוש ע"י הנציגה כי יש לי דמי ביטול מנוי הסברתי לה כי לא נאמר לי כזה דבר ושתקשיב לשיחות שמוקלטות אך נאמר לי כי הם אינם מוקלטות וכי התנתקי 4 ח לפני הזמן ולכן יש לי דמי ביטול של 1300 ש"ח וגם לא ברור איך יש דמי ניתוק כאלה גבוהים בשביל 4 ח בעוד שהעסקה שלי איתם היתה פחות ממאה שקלים לחודש ( אם הייתי יודעת מהדמי ניתוק האלה הייתי שורדת עוד 4 ח איתם ) . לגבי 33 כדים שלא הוחזרו כאילו ויש לי מה לשעות איתם והרי איך דרך להוכיח את זה שהחזרתי את כל הכדים כל שיחה שלי איתם לכארוה היתה מתועדת במחשב אך כל פעם ששאלתי מה תעדו הדברים היו שונים ממה שנאמר בשיחה וזה רק מוכיח עד כמה הם חברה לא אמינה שיוצרת חיובים ללקוחות על סמך חשק ותו לא כרגע החוב עבר למשרד עורכי דין ואין עם מי לדבר אם יש עוד משהו שנתקל במקרה כזה אשמח לתביעה ייצוגית
כספי סוג הנזק :
אמינות ובטל החוב פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב שוסטר מלכה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה