|
|
|
|
|
|
אי מימוש שובר מתנה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי שובר מתנה מחב הוט, בר easy מתנה.
בפניה למימוש המתנה מחב מי עדן , סירבו לספק את ההטבה מאחר ואני כבר לקוחה שלהם ותיקה, 10 שנים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הספקת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
אנה , מנהלת צוות שרות |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' נבל שוש טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. שיר |
תגובה: |
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
|
פתרון: |
|
|
|