פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור כדים ריקים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בקבלת דף חשבון האחרון חויבתי בסך75ש"ח עבור כדים שלא החזרתי.בסיחה עם נציג של החברה לא הוזבר לי תאריך איהחזר
חיוב 75ש"ח סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר טראבשה באסל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה