פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לאחר ניתוק< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מחברת מי עדן, מסיבות כול שהן, אשר לא קשורות לטיב שירות לקוחות, למרות שהיו לא מאט תקלים בעבר, אך חוזר ואומר לא זו היתה סיבה לניתוק.
קיבלתי ים של טלפונים ממנהלי שירות ומשימור לקוחות, ולבסוף התקשר אליי נהג (!!)
שימו לב נהג, ותיאם איתי הגעה ואיסוף קדים ומתקן.
זהו, בזה הנחמדות נגמרה, נהג לא באה, לשאלתי למוקדנית טלפונים, היכן זה עומד, קיבלתי תשובה "המשאית תקועה, מחכה לחילוץ", הייתי לקוח של מי עדן יותר מ - 10 שנים ואף פעם לא שמעתי תשובות מסוג זה. בינתיים אשתי תקועה בבית, התבקשתי להוציא קדים החוצה, אך הסברתי שמתוך 4 קדים, 2 מלאים ואשתי לא מסוגלת להזיז אותם. בזה נגמרו תשובות, מיותר לציין שקשה לי לאמין שאחזור למי עדן מתי שהוא.
באתר מי עדן לא מצאתי כתובת לפניות ציבור, אז פונה דרך אתר זה כדי לקבל תשובות יותר מספקות.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר ספיבקוב אנטולי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה