שרות לאחר ניתוק< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התנתקתי מחברת מי עדן, מסיבות כול שהן, אשר לא קשורות לטיב שירות לקוחות, למרות שהיו לא מאט תקלים בעבר, אך חוזר ואומר לא זו היתה סיבה לניתוק.
קיבלתי ים של טלפונים ממנהלי שירות ומשימור לקוחות, ולבסוף התקשר אליי נהג (!!)
שימו לב נהג, ותיאם איתי הגעה ואיסוף קדים ומתקן.
זהו, בזה הנחמדות נגמרה, נהג לא באה, לשאלתי למוקדנית טלפונים, היכן זה עומד, קיבלתי תשובה "המשאית תקועה, מחכה לחילוץ", הייתי לקוח של מי עדן יותר מ - 10 שנים ואף פעם לא שמעתי תשובות מסוג זה. בינתיים אשתי תקועה בבית, התבקשתי להוציא קדים החוצה, אך הסברתי שמתוך 4 קדים, 2 מלאים ואשתי לא מסוגלת להזיז אותם. בזה נגמרו תשובות, מיותר לציין שקשה לי לאמין שאחזור למי עדן מתי שהוא.
באתר מי עדן לא מצאתי כתובת לפניות ציבור, אז פונה דרך אתר זה כדי לקבל תשובות יותר מספקות.
|
|
|
|
|