פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון לא נכון נושא התלונה:
מנדלבלט מארק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 19, בני ברק כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החלטתי להתנתק ממי עדן בגלל 6 סיבות: 1)חיוב לא נכון על מספר כדי מים כאשר קיבלתי 8 כדים וחיוב בוצע על 10 כדים.
2)טרטור של חודשיים ואי הבנה לגבי חיוב של 10 כדים במקום 8.
3)עלאת מחירים ללא הודעה מוקדמת לאחר סיום חוזה.
4)החלטתי לסגור חשבון ולהתנתק ממי עדן, כאשר הגיע ספק מים לאסוף ציוד מביתי הכולל 2 מעמדים למים+מי עדן בר1+כדים ריקים ומלאים שמתוכם 14 כדים ריקים ו-5 כדים מלאים. כאשר הגיע ספק לאסוף ציוד, כד 1 מלא הוא שפך למרות שהכד היה סגור עם מדבקה ואמר שאנחנו השתמשנו עם כד זה למרות שהוא היה סגור.
5)קיבלתי חשבון גמר שלמרות שלפני שנתיים לקחו לי פיקדון של 200ש"ח עוד חייבו אותי על כד זה ששפך הספק ב-71.99ש"ח והפיקדון שלקחו לי בחתימת חוזה נעלם ולא רואים אותו בסגירת חשבון.
6)אני מנסה כבר שבועיים להבין איך זה קורה דרך שרות לקוחות ושם אומרים לי "יתקשרו עליך עוד היום" וזה נמשך כבר שבועיים, ואני נשארתי עוד חייב.
אין גבול לחוצפה שלהם והוצאת כסף מצרכנים ללא הצדקה.
האם למישהוא יש מקום שאפשר לעשות משהוא עם זה?
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר אריאל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה