פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,
זה מכתב תלונה כולל מכתב אזהרה חמור ביותר לחברה שאיננה יודעת לטפל ו/או לשמר את לקוחותיה.
כאדם שומר תורה ומצוות צר לי שאני צריך לעלות את כל הכעס ועוגמת הנפש שלי, כאן ולהתבטא במילים כ"כ כואבות.
זה התחיל לפני מס' שבועות, אני ואישתי חזרנו מיום עבודה , כל הבית היה ללא חשמל, ניסינו להרים את מתגי החשמל בזה אחר זה וכאשר הגענו למטבח כל פעם מחדש זה קפץ - כשבדקנו יותר לעומק - גילינו שהמכשיר של מי עדן קופץ לנו כל פעם מחדש. ניתקנו אותו והצלחנו לעבור עוד יום. למחרת, כמובן יצרנו קשר עם נציגי מי עדן - ורצו לסדר לנו טכנאי בשעות עבודה - מה שנראה לנו הזוי - אבל סיכמנו איתם שיבואו בשישי, הטכנאי יצר קשר וביקש להגיע ביום חמישי בשעה מאוחרת והסכמנו . הטכנאי הגיע והחליף מכשיר - אמר שהמכשיר לא תקין.(חשוב לציין שנזק ראשון שנגרם לי במקרה הזה שהטלפון שלי מהקפיצת חשמל הראשונה - איננה מגיב, והבית שלי הוא גם משרד ועל כן הצטרכתי לקנות 6 מים לביתי וטלפון חדש - וזה עדיין לא התלונה)
לאחר שבוע - יום שישי 22.06.12 , בעודנו בהכנות לשבת , המכשיר - שאינו מכשיר עם לחצנים אלקטרונים- התחיל לעשות פעולת רתיחה רגילה שלו, רק שהוא לא הפסיק , בדיעבד זה לקח למכשיר המון זמן, הילדה הבכורה שלי בת 5.5 באה למזוג מים קרים, ולהפתעתה- יצאו לה מים רותחים!!!! מהמים הקרים מה שגרם לה לכוויה קלה- ומכיון שאין שום סכנת נפשות בדבר - לא פניתי את הילדה למרכז רפואי, אך בחרתי לשפוך את כל המים שהיו בכד , ולהשים כד חדש, אך גם זה לא עזר, והמים עדיין היו רותחים .כמובן ששוב רכשתי שישיה של מים !
יום א' הגיע ויצרתי קשר עם נציגי מי עדן- סיפרתי להם את כל הסיפור, בדין ודברים במשך מספר ימים,ובקשותי לפיצוי כספי הולם, הם מצידם החליטו שאינם מעונינים לפצות - אלה רק לזכות בזיכוי ח"פ חודשי , בטענה שזה דבר שיכול לקרות לכל מכשיר חשמלי כדוגמא לפן או מגהץ, אני מצידי טענתי שאני כאב, לא יכול לקבל על הדעת כי יש הורים שיתנו לילדם לשחק או להתקרב למכשירי חשמל מסוג זה, אך מתקן למים שאמור להיות ידידותי גם לילדים , אסור שיקרה מצב כזה וזה סכנת נפשות.
עד היום כשבוע אחרי- אין שום סיכום, המים אינם בשימוש גם לא בחשמל,
אני מאוכזב מאוד,
ידע הציבור ויזהר!!!
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם מאוד! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר גבריאלוב עמית טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה