פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה חדשה שלכם מזה חודש,בעת הרכישה נאמר והובטח לי שלא אראה בחשבונית סכום העולה על 99 שקלים.לתדהמתי הרבה הופיע לי בחשבונית סכום של 324 ש"ח!!!!דבר שגרם לנזק כספי ולעוגמת נפש גדולה..זו ממש שערוריה איך אתם לא מתביישים לעשוק כך לקוח כשהוא בוטח בכם ובהטחותיכם.אני מצפה במיידית לקבל זיכוי לכרטיס אשראי שלי.ולא,אאלץ לפנות לעורך דין ולבית משפט ולנהל עמכם משא ומתן.
ממתינה לתשובה במיידית!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
שרית אלקובי - ס.מ שירו שם ותפקיד:
שלום.
שלחתם את התלונה לחברת משקאות יפאורה תבורי בע"מ.
כנראה שהתכוונתם לשלוח לחברה אחרת ושלחתם בטעות אלינו.
אנו לא מחייבים צרכנים בתשלום חודשי.

יום טוב.
תגובה:
שלחתם בטעות אלינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה