פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר משלמים ולא מקבלים שרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של מי עדן מי2006,לפני כי חודשיים התקלקל מתקן מיים של מי עדן שנמצא בשכירות,בתיאור הבעייה קיבלנו תשובה שמתקן לא ניתן לתיקון וחסר במלאי ואין להם דגם אחר ו צריך לחכות עד האספקה,באספקה המיים שעברה קיבלנו גם מתקן...לא תקין!! בפניה למוקד שלהם הפנו אותי לתכנאי, מי דבריו הבנתי שיצא מתקן חדש מיני דיגיטלי, והמליץ לעשות שידרוג,למרות שהמתקן הקודם היה מספק אותנו בהחלט,הסכמתי.אחריי שמסרתי לו את כל הפרטים,נאמר ש אקבל אותו באספקה הבאה שכבר הינו חודש בלי מתקן,והבטיח לזרז את העניינים
בפניות שלנו אין ספור,המתנה יומית על הקו, עונים לנו בנימוס,,"אנו נטפל,ונעביר את הפניה למנהל" ומסרבים לתת את מספרי טל, ופקס שלהם.

תודה מי ראש
אספקה מתקן חדש.החזר כספי עבור שרות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה