פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה על אי החזרת כדים ריקים לאחר סיום התקשרות מול חברת מי עדן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו התנתקנו ממי עדן ביוני 2012, לאחר שבועיים ממועד סיום ההתנתקות קיבלנו גמר חשבון עם חיוב על הכדים שלא הוחזרו על סך 264 ש"ח (שלמעשה כל הכדים הוחזרו לחברת מי עדן בכל ימי חלוקת מים). אני בעצמי ווידאתי לפני סיום ההתקשרות אם קיים חוב כלשהו ונמסר מחברת מי עדן שלא קיים שום חוב למעט החזרת מתקן כדי מים ובר מים (שניהם כמובן הוחזרו). למה חברת מי עדן חייבת להמציא סיבה לחייב את הלקוח שסיים את ההתקשרות?? ונגיד אם היו כדים שלא הוחזרו, למה לא עידכנו אותנו לפני או במועד אסיפת ציוד? פשוט לא ייאמן איך החברה הזאת מוצאת סיבה כדי לגבות עוד כסף.
בוזבוז זמן לבירור סוג הנזק :
זיכוי כספי! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר' דורון קים טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה