פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק של טלפון.אי מענה.אי מתן הסברים ואי הפניה לתלונות הציבור נושא התלונה:
סושרד  גלעד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי ממי עדן דרישת חוב לתשלום שגוי ללא הסברים.במשך חודשים אני מנסה לדבר איתם ולבקש הבהרות לגבי דרישת החוב וכן ניסיתי לפנות לתלונות הציבור במי עדן.בכל פעם נותק לי הטלפון בפנים או שנאמר לי במפורש שהם לא מעונינים לשוחח איתי.אני חושב שזוהי התנהגות חמורה ביותר שבאה לכסות על דרישת חוב לא לגיטימית (גניבה).
אני דורש שישלחו לי מכתב על ביטול החוב וכן שיתנו לי פיצוי כספי על עוגמת נפש.
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר סושרד גלעד טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה