פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של כדים לפי התחייבות טלפונית של נציגת שרות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול התקשרתי למוקד מי עדן עקב כד אחרון שהיה ברשותי שאמור להספיק עד ליום החלוקה בשני הקרוב שהיה סדוק ולכן לא ניתן להשתמש בו הפקידה התחייבה והשיחות מוקלטות שתוך שעה שעתיים יהיו לי 3 כדים חדשים והכד הסדוק ילקח כמובן שלא הגיעו כדים ולא נלקח הכד הסדוק בשיחה הבוקר נאמר לי שרק ביום חמישי יוכלו לספק לי כדים אני תקוע בשיא הקיץ בלי כד לרפואה הדבר חמור ביותר וגובל בנזק רפואי אנחנו 6 נפשות ומשתמשים במים מנרלים בלבד
עוגמת נפש סוג הנזק :
להביא מיידית כדים ללא תשלום פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר אביבי אמיר טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה