פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הצטרפות למי עדן עקב שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

22/7/12


לכבוד
מי עדן – הנהלה


הנדון: שירות לקוי ביותר



היום פניתי למחלקת המכירות שלכם במטרה להצטרף אליכם ולרכוש מתקן מי עדן מכיוון שזה המים שאני הכי אוהבת לשתות וזאת באמת החברה הכי מועדפת עלי מבחינת טיב המים.
אך לצערי הרב לאחר שנתקלתי בשירות כל כך גרוע מצדכם, החלטתי לא לרכוש מכם שום דבר כי אם כבר בהתחלה אתם לא נותנים שירות למי שרוצה להצטרף אליכם כלקוח, אני לא רוצה לחשוב איזה שירות אקבל כלקוחה אצלכם.
היום בשעה 8:00 בבוקר התקשרתי כדי לברר על המבצע שפרסמתם באתר על בר מים במתנה, וענה לי בחור שלא שאלתי לשמו אבל אני מאמינה שזה רשום אצלכם במערכת!, והוא נשמע כאילו ממש אין לו חשק למכור לי ובטח שלא לענות לי על שאלות וליידע אותי בכל הפרטים שאני אמורה לדעת. אמרתי לו בסוף השיחה שאחשוב על זה וקיוויתי שבפעם השנייה שאתקשר יענה לי מישהו אחר קצת יותר איכותי אבל לצערי הוא שוב ענה ובאותו טון דיבור.
בפעם השלישית שהתקשרתי ענתה לי משהיא קצת יותר חביבה אבל לצערי היא הסבירה לי שמה שמפורסם בתמונה זה לא מה שאני מקבלת במבצע אלא את המתקן הישן יותר שבאחד מהסעיפים קראתם לו המתקן הקלאסי, והמתקן שמפורסם בתמונה ליד מה שכתוב, בעצם עולה 1,000 ₪.
רציתי לקבל ממנה יותר פרטים אבל בדיוק התינוקת שלי בכתה ולא יכולתי לשמוע הכל, לכן התקשרתי שוב לאחר מכן והשארתי הודעה שיחזרו אלי, ובשעה 17:51 חזר אלי בחור שאני כמעט בטוחה שזה אותו אחד שדיבר איתי בבוקר, והפעם לאחר שתי שאלות ששאלתי הוא ענה לי ממש בקול רם ובאגרסיביות ופשוט ניתק לי את השיחה כי לא היה לו סבלנות לענות. בהתחלה חשבתי שאולי זה נותק בטעות אך הוא לא חזר אליי לאחר מכן וזה מה שהוכיח לי שזה אכן מה שהוא עשה.
אני רוצה לציין שאני באה מתחום המכירות ואני יודעת שהדבר הכי חשוב במכירות זה קודם כל השירות, ואם זה השירות שלכם אז אני בטוחה שאתם מפסידים המון לקוחות בגלל ליקוי כה גדול בשירות שלכם.
לא רק שהמענה הראשוני ללקוח הוא גרוע ביותר, אתם גם מפרסמים דברים לא נכונים ומטעים את הלקוח במטרה למשוך אותו, אך בעצם אתם עושים בדיוק את ההפך כי בעיני זה יוצר רושם של חברה לא אמינה וחבל מאוד שזה כך.
אני באופן אישי לא מתכוונת לרכוש מכם את בר המים למרות שהיה לי רצון מאוד גדול לעשות זאת היום ואני מעדיפה לעשות עסקה עם חברה יותר אמינה שיודעת לתת שירות טוב ללקוח, גם אם המים יהיו פחות טעימים.

אילנית כהן


מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה