|
|
|
|
|
|
שירות מאוד לא מספק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מעוניינת להתנתק היום. נא לבוא לקחת את 5 הבקבוקים הריקים והמתקן!!
. אל תגרמו לי לפנות לעורןך דיני.
השאירו אותי ללא מיים בכלל, לא באו לקחת בקבוקים ריקים שכבר חוסמים את הכניסה לבית, דקות ויותר ארוכות לא עונים בטלפון, מבטיחיםשיעשו ולא עושים!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
נתנאלה וקנין מנהלת פני |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' אייזנשטדט אורנה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. |
תגובה: |
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
|
פתרון: |
|
|
|