פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת בגלל רצון להתנתק מהשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב2/8 הודעתי למי עדן שאני רוצה להתנתק דרך פקס והודעה במייל דרך האתר שלהם. כל ניסיון לדבר איתם ישירות כשל, כל פעם שהתקשרתי הגעתי למוקד חיצוני וכמובן אף אחד לא חזר אלי. ב5/8 שוב שלחתי פקס ופשוט מתעלמים ממני. אני רוצה שיאשרו לי בכתב שאני מנותקת מהשרות ושהכרטיס אשראי שלי לא יחויב יותר החל מאוגוסט
לאשר בדחיפות את התנתקות מהשרות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' סיסטר מעיין טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה