פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות לקוי עקב ביטול חברות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2012, שוחחנו עם נציגת שרות לקוחות מי עדן ולאחר מאמצי שכנוע רבים, סיכמנו לסיים את החברות שלנו.
עוד באותה השיחה, (שתועדה גם במערכות השירות של מי-עדן) סוכם כי הציוד שהושאל ע"י מהחברה, יוחזר אליהם ביום החלוקה הקרוב שהיה באזורינו.
לאחר תום תקופת חברות של 7 שנים, שבה היינו משאירים כדים רייקים, באופן קבוע בחצר בייתנו, השארנו באותה הצורה את כל הציוד המושאל (שכלל כדים ריקים, מעמד לכדים ומעמד לכוסות) שברשותנו.
הציוד לא נלקח ולמרבה הפלא, חברת מי עדן לא יצרה עימנו כל קשר.
ביוני 2012, חוייבנו על ידי מי עדן על אומדן של כ- 300 ש"ח. עד היום לא קיבלנו שום חשבונית/קבלה על סכום זה.
כשהתקשרתי בתאריך 19.7.2012לבדוק את החיוב גיליתי כי למעשה חוייבנו על הציוד המושאל שלא הוחזר.
כשטענתי כי הציוד הושאר ואף אחד לא הגיע לקחתו, ענתה לי הנציגה שרשום לה כי המחלק הגיע ולא היה אף אדם בבית. בתגובה, הסברתי לנציגה כי במהלך כל 7 השנים בהם היינו לקוחות החברה, לא הייתה פעם אחת בה נכחנו בבייתנו במועד החלוקה, ולמרות זאת כדים רייקים (שהשארנו) נאספו תמיד ומנגד הושארו כדים מלאים. הנציגה הבטיחה כי תרשם תלונה למחלק וכי מנהלו הישיר ייצור עימי קשר לתאום איסוף חדש.
ב-22/7/2012 התקשרתי שוב לאחר שלא קיבלתי כל תגובה מהחברה ונציג אחר ששוכח עימי טען כי לא נתתי מספיק הזדמנות לחברה היות ולא היו מספיק ימי עסקים מאז שיחתי האחרונה. הוא טען שיחזרו אליי ביומיים-שלושה הקרובים.
כמובן שעבר שבוע ואך יותר...ואף אחד לא יצר עימי קשר.
לאחר שבוע וחצי ב-31/7/2012 יצרתי קשר שוב עם החברה והנציגה שדיברה עימי התנצלה וקבעה לי מועד איסוף לתאריך 7/8/2012.
מועד האיסוף החדש הגיע, השארנו שוב את הציוד בחצר ביתנו והתקשרתי לחברה לוודא כי אכן הציוד נלקח ואוכל לקבל סוף סוף את הזיכוי המגיע לי.
הנציגה שענתה לי, התנצלה ואמרה כי המחלק לא קיבל את ההודעה על האיסוף (שאכן מתועד במערכתם) ושייקבע לי מועד חלוקה חדש.
בנוסף לכל האמור לעיל, כאשר פניתי לראשונה, ביקשתי שהזיכוי כשיעשה, יעשה לכרטיס האשראי כך שלא אצטרך לטרוח להפקיד שקים. נאמר לי כי היות והחשבון שלי סגור, לא ניתן לזכות את כרטיס האשראי שלי. כשטענתי איך היה ניתן לחייב את כרטיס האשראי אם החשבון סגור, הנציגה טענה שכך היה ניתן לסגור את החשבון. ביקשתי שיחזור אליי נציג בכיר יותר שייבדוק את אפשרות זיכוי האשראי...כמובן שדבר זה, כלל לא קרה!!!
אני כבר מיואשת מהרדיפה אחר חברת מי עדן ולכן אני פונה אליכם לעזרה.

תודה מראש,
עידית.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה