פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגבית כסף ללא הודה ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, חברת מי עדן בחודשים האחרונים מתנהלת בצורה מחפירה. מתעלמת מהודעות שאני עושה ב- SMS ומקבלת אישור כמובן כי יסופקו להזמנת כדים ומספקת לי כמות לפי ראות עיניה, למשל כאשר אני מזמינה כד אחד, מספקת לי 4, וכמובן גם מחייבת אותי עליהם לאחר שנלקחו ולא השתמשתי בהם (וגם זה היה כרוך מספר שיחות שיבואו לאסוף את הכדים שאינני זקוקה להם). כמו כן, התחילה שוב לחייב אותי על דמי שירות בסך 30 ש"ח בלי שהודיעה לי על כך ומראש יידעתי והתרעתי בשיחות הקודמות עם נציגי השימור, שאינני מוכנה לשלם דמי שירות ואם וכאשר יגבו ממני, אפסיק את השירות. כמובן שלא טרחו ליידע אותי ורק לאחר שראיתי בחיובי האשראי כי הסכום גבוה מדי והתקשרתי לבדוק קודם כל מדוע מחיייבים אותי על כדים שנלקחו והובטח לי כי לא יגבו, גיליתי כי מחייבים גם על תוספת דמי שירות בלי לעדכן אותי. והנציגה כמובן טוענת כי הייתה לי הטבה שנגמרה, דבר שלא נכון כי בשיחת השימור הבטח יל כי לא יגבו דמי שירות ואין תאריך תפוגה - כל עוד אני לקוחה אשלם רק על הכדים!!!!
יש לי מכשיר שלא דורש חיבור לחשמל אלא רק מתקן להנחת הכדים ואני לא מוצאת לנכון לשלם על שירות שלא מקבלת מה עוד שהתרעתי לפני שנרשמתי שלא אמשיך אם יחייבו אותי בדמי שירות. מתארת לעצמי שאקבל תגובה שבלונית וסתמית, אך היחס מתחת לכל ביקורת ואינני מעונינת להישאר לקוחה יותר.
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי ממי עדן בהקדם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:

מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' מלובץ גלי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה