פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כדים ריקים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של מי עדן כמעט 10 שנים.הסידור איתם היה כזה שלמרות שאנחנו גרים בישוב מעבר לקו הירוק (עטרת)הם יספקו לנו את המיים לישוב השכן (10דק' נסיעה)(חלמיש)ואנחנו נשאיר להם את הכדים הריקים.פעמיים בעבר חוייבנו על כדים שלטענת החברה הושארו לנו ואנחנו לא מצאנו בעבר בקשנו מס' פעמים להתנתק מהם בגלל הסידור הלא נוח והם הפעילו עלינו לחצים ומסרו שאם נשיג עוד לקוחות מהישוב הם יגיעו.לאחר מאמץ רב השגנו לקוחות וכשם התקשר "ניפנפו" אותם במי עדן שהם לא מגיעים.כלקוחות נאמנים המשכנו בסידור הלא נוח הזה(למרות שבקשנו להתנתק בעבר וסורבנו).יום לפני החלוקה האחרונה התקשר אלינו המחלק שנשאיר 14 כדים ריקים שברשותנו בישוב השני ואכן זה תאם להפליא את מס' הכדים הריקים שהיו ברשותינו ואכן השארנו להם השכם בבוקר (מעולם לא זכינו להיפגש פנים מול פנים עם המחלק).מה רבה היתה תדהמתינו שלא הושארו לנו כדים למרות ימי החום הכבדים.התקשרנו לשירות הלקוחות ועוד יותר נדהמנו לגלות שיש לנו חוב של 130 כדים ריקים!!! איפה הייתם עשר שנים? כשם שעליכם לא חלה חובת ההוכחה שהושארו לנו כדים מךליאים בעבר ונאלצנו לשלם גם כשלא קבלנו אותם, עליכם חלה חובת ההוכחה שהשארנו כדים ריקים שלא ראיתם לטענכם (הסידור היה נוח לכם כ10 שנים!).הכיצד המחלק שלכם נקב להפליא ובצורה מדוייקת שחסרים 14 כדים שאכן היו ברשותינו והועברו אליכם.מס' פעמים התקשרנו אליכם ונתקלנו ביחס לא מכובד (בלשון המעטה).לאחר שלא חזרתם אלינו אנו נאלצים לפנות דרך אתר זה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בתלונה. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה