פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגי משאיות החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי מאחר ולא הצלחתי להשיג מענה אנושי או בכלל בעשרות מספרי הטלפון שעברתי, אני נאלצת להעביר את אכזבתי בכתב ; ביום ג' 21.8.12 נאספתי ע"י אחותי מביתי בגדרה לכיוון בי"ח קפלן בעקבות אירוע חמור ודחוף. ביציאה מהרחוב, בשעה 15:05 לערך, חסמו 2 משאיות של "מי עדן" את הכביש, כששני עובדים פורקים את תכולת שתי המשאיות אל הכביש. על אף הדחיפות המתנו כ-7 דק' (!!!) בדממה. לאחר 7 דק' צפצפנו קלות ע"מ להסב את תשומת לב העובדים, ובתגובה צעק עלינו אחד מהם "רגע!!!!!" תוך תנועת יד מגונה. פתחתי חלון והודעתי לו כי אנחנו בדרך לבי"ח באופן בהול, והשניים בתגובה צעקו "אין סבלנות!?!?"/ "לא מעניין!!"/ "חבל!!" וכו'. וכך נאלצנו להמתין עוד מספר דק' עד שהואיל הנהג להזיז את המשאית בעצלתיים, מה שסייע לנו לרשום בניחותא את מספרי שתי המשאיות : 4527168 , 7260970 .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של מר עדי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה