|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבעות רכשתי את שרותי מי עדן.החבילה כוללת 4 כדים של 11 ליטר מים בחודש.לאחר כ 3 ימים ראשונים כשהכד הראשון נגמר הבנתי שהעסקה לא מטעימה למשפחתי.בחישוב מהיר כמות המים מספקת בקושי מחצית מצריכה חודשית(אני מדבר על מי שתייה בלבד).פניתי לשרות לקוחות ובקשתי לדבר עם סוכן שסגר לי את העסקה.הבטיחו לי שהסוכן חוזר אלי לטלפון תוך יומיים.זה לא קרה. מעז פניתי לחבר פעמיים בניסיון נוסף לדבר עם הסוכן.שוב הובטח לי חזרה של הסוכן טלפונית וזה לא קרה.החברה (מי עדן)פשות מתעלמת ממני ולא מתפלת בפניות שלי.מבחינתי יש בעסקה סוג של הטעיית הציבור כי זה מוצג כפטרון המספק מי שתייה לחודש וזה ממש לא המצב בפועל.יש לציין שאני יכל כמובן לרכוש כדים נוספים אבל תוספת מחיר זו הופחת את העסקה ללא משתלמת.בתודה
מרק גיטלמן
|
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
נתנאלה וקנין מנהלת פני |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של מר מרק טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
|
תגובה: |
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
|
פתרון: |
|
|
|