פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי והתעלמות מוחלטת מהלקוחות וגביית כסף שווא נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
הייתי לקוחה במי עדן שנה ובמהלך השנה נתקלתי בהרבה בעיות הבטיחו לע מחיר וקיבלתי מחיר יותר גבוה וכשביררתי את זה לא קיבלתי מענה , היו מחלקים לי מתנות וגובים אותם מהחשבונית , כשהצטרפתי צירפו אותי למועדון בייבי אך מועדון זה לא קיים וכשיבררתי אמרו שאין את זה כבר ושלחו לי פעם פעמיים מתנה מגוחחת לילדים שישתיקו אותי , כמה פעמים גבו ממני סכום מיותר ורק לאחר שביררתי היו מחזירים לי את הסכום וכמובן אין מענה ללקוחות ומבטיחים שחוזרים אליי ושבוע שבועיים אף אחד לא מתייחס , קיבלתי פעם כד מים שבתוכו חתיכות פלסטיק ( שברירים ) ואף אחד לא התייחס ואחרי חודשיים שאני מתקשרת ומבררת ביקשתי ונתנו לי החזר למרות שבחודש הראשון אמרו שאני מקבלת זיכוי אך לא קיבלתי בחשבונית ואז התקשרתי שוב ושוב ואז קיבלתי החזר בחשבונית , ויש עוד הרבה בעיות , מכלול זה של תקלות אילץ אותי לסיים את השירות אך הופתעתי בחשבונית שקיבלתי בסכום 2085 שכמעט 600 שח עבור כדים ריקים שהאדם שאסף את הציוד טען שלא צריך לאסוף אותם , חיבו אותי על 103 שח עבור דמי ביטול למרות שהיה מסוכם שבתום השנה לא אחויב בהם , לא קיבלתי את הפקדון שמגיע לי בסיום העסקה , סכום גבוה בנוסף כמעט 1200 שח עבור מתקן דיגיטלי שאין לי אותו יש לי מתקן קלאסי פשוט והנציגים כשדיברו עם המנהל טוענים שיש לי דיגיטלי ( מנסים לחייב אותי סתם ) כאילו שאני משקרת ולא מאמינים ולכן ביקשתי מסמך שחתמתי עליו שקיבלתי מתקן דיגיטלי או אפילו שיחה מוקלטת שביקשתי מתקי דיגיטלי אך לא היה להם תשובה כי באמת אין לי ואין להם הוכחה וסתם ממציאים כדי לגבות כסף סתם אולי הלקוח לא ישים לב וישלם סתם , מחייבים אותי 25 שח על מעמד הכוסות אך המתקן שקיבלתי בלי מעמד כוסות , אני מיום ראשון 26.8 מנסה לדבר עם מנהל התפוצה כי לדברי הנציגים הם לא מטפלים בזה ורק מנהל צריך לדבר איתי וכל יום מבטיחים לי שיחזור אלי אך אף אחד לא טרח להתקשר ולא קיבלתי שיחה משום מנהל , אם לא אקבל מענה בהקדם אני אערב עורך דין כי איו לי כבר כח בשביל הטרטור הזה והזלזול בלקוחות , מנסיון של שנה אף פעם לא קיבלתי מענה אפילו בתקלה הכי קטנה ( הייתי מזמינה כוסות לשתייה קרה ואז מקבלת לשתייה חמה ) , לא עומדים בלוח הזמנים וחוזרים אחרי שבוע כמובן לאחר שמתקשרים ומנדנדים .
יש לציין שביקשתי שייקחו את הכדים הריקים אל שבוע שלם לא היו מוכנים לקח
יש לציין שמי עדן מפסידה המון לקוחות עקב זלזול והתעלמות מוחלטת מהלקוחות והבטחות שווא , יש הרבה כמוני ויותר גרוע שכבר עזבו או שעונדים לסיים את השירות במי עדן .
ביום שישי 31.8 ראיתי שחיבו אותי בכרטיס אשראי על הציוד שלא נאסף למרות שנתתי הוראה למי עדן לא לחייב אותי על ציוד וזה ושיבואו לקחת אותו , התקשרתי לנציג שירות וביקשתי לדבר עם מנהל התפוצה שאותו מנהל ממתינה לשיחה ממנו בחזרה מיום ראשון כבר שבוע שלם כפי שהסבירו לי שאר הנציגים אך הנציג סירב להעביר אותי ואמר שאני לא צריכה לדבר איתו , ביקשתי לדבר עם שאר הנציגים ובמיוחד עם נציגה בשם עדי אך אמר לי שאין שום נציגה בשם הזה , אחרי שהסביר לי שהורידו מסכום החשבונית ונשאר הסכום עבור הציוד הנשאר בלבד מחייבים אותי על סכום של 847 שח ועדיין לא מופיע אצלם שצריכה זיכוי למאות שהסבירו לי שאני מקבלת זיכוי , ביקשתי לקבל בפקס במכתב או במייל מה נסגר בשיחה האחרונה שמזכים אותי על 103 שח ובהחזרת הציוד אקבל זיכוי 697 שח אך סירב ואמר שזאת לא זכותי ולא יכול לתת לי כלום ולא יכול להעביר אותי לשום נציג או מנהל !
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי בלישה מנהל הפצה שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר סעדיה ספא טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה