פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וחיוב שווא נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המשך לתלונה שהתלוננתי ולא קיבלתי מענה מהחברה ורשמו שהבעיה טופלה אך לא טופלה וזה עדיין פתוח .....
הייתי לקוחה במי עדן שנה ובמהלך השנה נתקלתי בהרבה בעיות הבטיחו לע מחיר וקיבלתי מחיר יותר גבוה וכשביררתי את זה לא קיבלתי מענה , היו מחלקים לי מתנות וגובים אותם מהחשבונית , כשהצטרפתי צירפו אותי למועדון בייבי אך מועדון זה לא קיים וכשיבררתי אמרו שאין את זה כבר ושלחו לי פעם פעמיים מתנה מגוחחת לילדים שישתיקו אותי , כמה פעמים גבו ממני סכום מיותר ורק לאחר שביררתי היו מחזירים לי את הסכום וכמובן אין מענה ללקוחות ומבטיחים שחוזרים אליי ושבוע שבועיים אף אחד לא מתייחס , קיבלתי פעם כד מים שבתוכו חתיכות פלסטיק ( שברירים ) ואף אחד לא התייחס ואחרי חודשיים שאני מתקשרת ומבררת ביקשתי ונתנו לי החזר למרות שבחודש הראשון אמרו שאני מקבלת זיכוי אך לא קיבלתי בחשבונית ואז התקשרתי שוב ושוב ואז קיבלתי החזר בחשבונית , ויש עוד הרבה בעיות , מכלול זה של תקלות אילץ אותי לסיים את השירות אך הופתעתי בחשבונית שקיבלתי בסכום 2085 שכמעט 600 שח עבור כדים ריקים שהאדם שאסף את הציוד טען שלא צריך לאסוף אותם , חיבו אותי על 103 שח עבור דמי ביטול למרות שהיה מסוכם שבתום השנה לא אחויב בהם , לא קיבלתי את הפקדון שמגיע לי בסיום העסקה , סכום גבוה בנוסף כמעט 1200 שח עבור מתקן דיגיטלי שאין לי אותו יש לי מתקן קלאסי פשוט והנציגים כשדיברו עם המנהל טוענים שיש לי דיגיטלי ( מנסים לחייב אותי סתם ) כאילו שאני משקרת ולא מאמינים ולכן ביקשתי מסמך שחתמתי עליו שקיבלתי מתקן דיגיטלי או אפילו שיחה מוקלטת שביקשתי מתקי דיגיטלי אך לא היה להם תשובה כי באמת אין לי ואין להם הוכחה וסתם ממציאים כדי לגבות כסף סתם אולי הלקוח לא ישים לב וישלם סתם , מחייבים אותי 25 שח על מעמד הכוסות אך המתקן שקיבלתי בלי מעמד כוסות , אני מיום ראשון 26.8 מנסה לדבר עם מנהל התפוצה כי לדברי הנציגים הם לא מטפלים בזה ורק מנהל צריך לדבר איתי וכל יום מבטיחים לי שיחזור אלי אך אף אחד לא טרח להתקשר ולא קיבלתי שיחה משום מנהל , אם לא אקבל מענה בהקדם אני אערב עורך דין כי איו לי כבר כח בשביל הטרטור הזה והזלזול בלקוחות , מנסיון של שנה אף פעם לא קיבלתי מענה אפילו בתקלה הכי קטנה ( הייתי מזמינה כוסות לשתייה קרה ואז מקבלת לשתייה חמה ) , לא עומדים בלוח הזמנים וחוזרים אחרי שבוע כמובן לאחר שמתקשרים ומנדנדים .
אח״כ דיבר איתי מנהל התפוצה לאחר ששלחתי תלונה דרכיכם ורק בגלל זה כי קודם לא הסכים לדבר איתי והבטיח לי שיזכו אותי לאחר שחיבו אותי 847 שח , חיכיתי שבועיים והתקשרתי שוב אך אך בחשבונות מסרבים לתת לי זיכוי בטענה שלא מגיע לי ואומרים שבנוסף יגבו ממני עוד 329 על המתקן הדיגיטלי שאין לי אותי ולמרות שמנהל התפוצה כבר בדק ובירר שאין לי אותו , בתשובה על התלונה המנהל רשם שהבעי טופלה אך הבעיה לא טופלה ולא קיבלתי שום יחס !

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
ללק' הופס החשבון על 0 ש"ח .
תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה