הטבת הצטרפות לא ניתנה ושירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש שעבר הצטרפנו לשירות בר מי עדן, ובעת ההצטרפות כלקוח חדש הבטיח איש המכירות שובר הנחה על סך 150ש"ח לרשת ללין שיגיע מיד לאחר סגירת העסקה. מאז עבר כחודש וחצי, ההטבה לא ניתנה, ובכל יום (כבר מעל חודש) נציגי שירות הלקוחות מבטיחים שתגיע באותו היום הודעת sms עם ההטבה הנ"ל אך זה לא קרה. בשבוע האחרון לאחר שהתייאשנו מהשירות התקשרנו לבטל את העסקה, אבל גם אז אנשי שירות הלקוחות מבטיחים שיחזרו אלינו בהקדם, ושהם רק "מענה טלפוני" ודבר לא מתבצע. אנו דורשים לקבל את ההטבה מיידית ואם לא ניתן אז לבצע ניתוק מהשירות בעקבות אי קיום ההסכם.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
נתינת קבלת ההטבה או ניתוק מידי שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|