פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבת הצטרפות לא ניתנה ושירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש שעבר הצטרפנו לשירות בר מי עדן, ובעת ההצטרפות כלקוח חדש הבטיח איש המכירות שובר הנחה על סך 150ש"ח לרשת ללין שיגיע מיד לאחר סגירת העסקה. מאז עבר כחודש וחצי, ההטבה לא ניתנה, ובכל יום (כבר מעל חודש) נציגי שירות הלקוחות מבטיחים שתגיע באותו היום הודעת sms עם ההטבה הנ"ל אך זה לא קרה. בשבוע האחרון לאחר שהתייאשנו מהשירות התקשרנו לבטל את העסקה, אבל גם אז אנשי שירות הלקוחות מבטיחים שיחזרו אלינו בהקדם, ושהם רק "מענה טלפוני" ודבר לא מתבצע. אנו דורשים לקבל את ההטבה מיידית ואם לא ניתן אז לבצע ניתוק מהשירות בעקבות אי קיום ההסכם.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
נתינת קבלת ההטבה או ניתוק מידי שירות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
נשלח ללק' שובר .
תגובה:
במידה ולא קיבל שיצור קשר עם השירותץ לקוחות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה