פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על כדים ריקים ומעמד כדים נושא התלונה:
עומר חאזם שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.11.12 סימתי התקשרות עם חברת מי עדן בר וקיבלו את הכספים שמגיע להם ונשאר אצלי כמה כדים ומעמד כדים בבית ומי עידן אמרו לי בשיחה טלפונית שיגיעו לאסוף את הציוד ולא הגיעו היום אני מקבל מכתב מעורך דין בשם נח יואב מכתב איומים על זה שאני חייב למי עדן 1300 שח דיברתי עם העורך דין או פקידה שלו והסברתי לה שאף נציג ממי עדן לא הגיע לקחת את הציוד ואני עדיין מחזיק את הציוד בכדי לתת למי עדן
והפקידה אמרה לי שזה כבר מאוחר להחזיר את הציוד ועליי לשלם את הכסף הנדרש אם לא יפתח לי תיק בהוצאה לפועל
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר עומר חזאם טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה