פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית מחברת מי עדן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים הנני זוכה לטלפונים מחברת מי עדן, אשר מבקשים את הצטרפותי לחברה. בשבועות הראשונים הסברתי בנימוס כי איני מעוניין. בהמשך התבקשו הנציגים למחוק אותי מרשימות התפוצה שכן הטלפונים החלו להטריד. כמובן שהדבר היה לשווא וגם היום זכיתי לטלפון מהחברה מנציגה בשם לרה (דוברת רוסית). הסברתי ללרה כי אינני מעוניין וכי אני שותה מים מהברז. לרה החלה להסביר כי מי הברז שלנו אינם ראויים לשתייה וכי יש בהם חומרים מסוכנים וכדאי לי לעבור למי עדן. במקרה זה יש שתי בעיות. הראשונה- ממה שידוע לי, לצרכן יש את הזכות לבקש לחסום את שירותי הפרסום ואף לתבוע במקרים מסויימים. אין ספק שהטלפונים של החברה הפכו למטרד ושום בקשה לא עזרה לי, לכן הנני פונה באמצעי זה, כמוצא אחרון.
דבר שני: אין ספק כי המלחמה התקשורת בין חברות המים- על הנוחות, ובריאות תורמת למכירה. אך אין זה ראוי לעשות זאת בעזרת שקרים. שכן אין לרה יכולה לקבוע כי מי מקורות אינם ראויים לשתייה. אין היא מהנדסת או מומחית בתחום אשר יכולה לצאת בהצהרות אלו. אין ספק כי בהקלטה שבה נאמר על ידי נציג דבר שכזה הוא מסוכן עבור החברה ויכולה להביא לתביעת דיבה על ידי מקורות. כל עוד אין קביעה ממשרד הבריאות כי מי השתיה של חברת מקורות אסורים לשתייה, אין לחברת מי עדן ולנציגיה זכות להכפיש כך את חברת מקורות על חשבון הצטרפות לקוחות. לתשומת לבכם!

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה