פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא בהסכמתי.. נושא התלונה:
ביטון חני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
גבייה מהחשבון הפרטי על פי רצונם של מי עדן מי בכלל מסכים על גבייה שלא הוסכם עליה מהחשבון הפרטי שלי???חודש 31/08012 חייבו מחשבוני סכום של 503 ש"ח הוסבר לי שפעם בשנה הם מכפילים את כמות המים כי ככה זה אצלם...החודש גבו שוב 495 הוסבר לי שזה גם קנס וגם תשלום יציאה שלא התחייבתי עליהם וגם כדים ריקם שעדיין לא החזרתי...איך הציפו אותי בכדים ריקים מה לשפוך אותם כדי שלא יחייבו אותי?מתקן שרכשתי מהם בעסקה לא היה במלאי לכן נתנו לי מתקן זמני כעת טוענים לא זה המתקן כעת אני רוצה לפנות לעורך דין על עוגמת נפש וגביה שלא כחוק מחשבוני הפרטי ממש גניבה אבל ממש...ומי שיושב שם בשירות לקוחות הם האנשים הכי אטומים שיש....
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין - מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' ביטון חני טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה