|
|
|
|
|
|
אי ביטול המנוי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בקשתי להתנתק מהשירות לאור חוסר אמינות בשירות
נאמר לי שלא ניתן עד שידבר איתי מנהל והבטיחו שיחזור תוך שעתיים לנייד, כמובן שלא חזר.
מבקש להתנתק
|
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחתיה בכל נקודת זמן,ראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלנתו של מר אריאל כהן טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. |
תגובה: |
לק זוכה בעבור 5 כדים, ובנוסף ניתנה לו הטבה 100 הנחה בעבור דמי שירות קבועים למשך חצי שנה. |
פתרון: |
|
|
|