פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג ברכב של אוויס פגע בי, אין ספק לאחריות - אוויס מסרבים לשלם לי את כל הסכום אותו שילמתי ועל ירידת הערך נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ברוך הירש 14 כתובת:
תיאור הבעיה:
נהג ברכב פגע בי מאחורנית, בשל הפגיעה - הייתי חייבת לתקן את הרכב, לשם כך לקחתי שמאי מוסמך שהוציא דו"ח שמאי, הרכב תוקן במוסך מורשה, ועם כל הקבלות, כנדרש. כעת אוויס אומרים שדו"ח השמאי לא מקובל עליהם, ששמאי מטעמם בדק את הדו"ח והוא נראה להם מוגזם. מתוך 5,671 ש"ח שהיה עליהם לשלם לי הם אישרו רק 3,411 ש"ח.
התקשרתי לעו"ד שיר, מאוויס, והודעתי לה שלא הייתה לי בעיה למסור את הרכב לתיקון אצלהם, ואז היה נמנע כל כאב הראש הזה, לטענתה אם הם היו צריכים לתקן את כל הרכבים הם היו טובעים בעבודה כי "אין באפשרותם לשרת כל כך הרבה רכבים"... היא אמרה לי שאת התלונות שלי אני צריכה להפנות לשמאי ולמוסך ששם תיקנתי.
נשמעת לי תמוהה הטענה הזו - גם מישהו שנוהג ברכבם דפק לי את הרכב, גם לא הייתה להם אפשרות לתקן ו/או להעריך את הנזקים אצלהם, ולאחר שאני הולכת לתקן את הרכב במוסך מורשה ומקבלת חוו"ד של שמאי מורשה - זה לא מקובל עליהם.
גם אם המוסך בו תיקנתי את הרכב ו/או השמאי שהעריך את הנזקים הפריזו בהערכה - למה אני צריכה לסבול מזה ולרדוף אחרי כולם - אם הם לא יכלו לתקן/לבדוק לי את הרכב - אני עשיתי מה שאדם סביר היה עושה - שיגישו את התלונות שלהם על זה לראש איגוד השמאים ולשר התחבורה - בקשר למחירים מופקעים של המוסך. לי אין אינטרס לספוג את ההפסדים של חברת אוויס רק בגלל שהם טובעים בכל כך הרבה עבודה עד כדי כך שהם לא יכולים לדאוג לתקן את הרכב שלי, אלא רק בדיעבד לבוא וללמד אותי שיעור בשמאות רכב.
אני גם לא מבינה- האם הם ציפו שאני לא אגש לתקן את הרכב עד ששמאי מטעמם יאשר את הדו"ח? זה אומר שהייתי צריכה להסתובב עד היום עם תא מטען שלא נסגר (אבל גם לא נפתח...) - עם שלושה ילדים ברכב, כשהקטן בן ארבעה חודשים (בזמן התאונה)?
מה עוד - לא תבעתי אותם על כך שבגלל שתא המטען לא נסגר, הנורה לא נכבית מאליה כאשר סוגרים את הדלתות ופעמיים נגמר לי המצבר, דבר שגרם לי להרבה מאוד עוגמת נפש, ובזבוז זמן.
דרך אגב, בעבר אושרו נזקים על ידי אוויס למוסך שבו תיקנתי כמו גם לשמאי שהעריך את הנזק, וזו הסיבה שפניתי לשמאי ולמוסך שוב.
חוסר הצדק פה זועק לשמיים!
גם ככה אני מבזבזת יום שלם בנסיון לקבל את הכסף מבלי להזדקק לפנות לבתי משפט.
אשמח אם תוכלו לעזור. מס' התיק שלי באוויס - 06-02-79859
כספי סוג הנזק :
אבקש לשלם לי את כל דו"ח השמאי + שכ"ט שמאי + ירידת ערך הרכב הכל על סך של 5671 ש"ח פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות ללקוח - אוו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה יסודית של התיק להלן תגובתינו:



הגב' פנתה לראשונה בתביעה בתאריך 17.10.06



לאחר בחינה קפדנית של המקרה, הבחנו כי חסרים מסמכים חיוניים לטיפול מהיר ותכליתי. לפיכך, ביקשנו בתאריך-5.11 להמציא עבורנו את המסמכים החסרים.



ב-21.11- קיבלנו את החומר והתיק מיידית עבר לבדיקת שמאי מטעמינו אשר בדק את התיק, בחן את התמונות, עלויות וכו' .



ע"פ דוח השמאי והחשבוניות שהגישה הגב' ולאחר בחינה יסודית של שמאי שלנו כאמור, ובהתאם להמלצתו, קוזזו הסכומים הבאים מסכום התביעה :



1. מגן אחורי אשר ניזוק לטענתה באירוע, עבר אירוע קודם כלשהו ולכן קוזזו- 200 ש"ח.

2. ו עבודות צבע- 500 ש"ח ופחחות 900 . ע"פ חוות דעת השמאי כאמור, הסכומים שדרשה מופרזים וגבוהים מהסביר והמקובל בשוק.

3. ירידת הערך- עבור רכב משנת ייצור 1999, ירידת ערך של 3%, כפי שנדרש, הנה מופרזת ולא סבירה בכל קנה מידה. לכן אושרה ירידת ערך של 1% בלבד.



סה"כ קוזזו מהתביעה כ- 1460 ש"ח.



יש לציין שאנו מעסיקים את מיטב השמאים בענף ,אשר מקובלים על כלל חברות הביטוח השונות. בנוסף, יש לציין שהתביעה סולקה תוך זמן סביר בהחלט וע"פ כלל אמות המידה המקובלים.

תגובה:
יחד עם זאת, ובמידה והלקוחה מעוניינת בכך, באפשרותה לפנות אלינו ישירות ולערער על סכום הפיצוי שנקבע. אנו נעביר את התיק לשמאי שבדק את התיק אשר יבחנו בשנית.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה