פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת רכב שלא בוצעה לבסוף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ"ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי יריב,
הזמנתי השכרת רכב להיום בבוקר מסניף צ'ק פוסט חיפה עד ל 8.7.07.
נאמר לי מחיר של 622 ש"ח ואף נתתי את פרטי כ"א שלי לכם.
את ההזמנה ביצעה נטלי.

כשהגעתי היום ב 7:45 בבוקר רבע שעה לפני שעת ההזמנה שלי לסניף אוויס בצ"ק פוסט התפלא העובד לדעת מדוע באתי.
הוא טען בפני כי שלוחת ההשכרה בסניף עובדת חלקית ואף ראיתי שכל המשרד אשר נמצא בקראוון הפוך ומבולגן.
הוא אמר לי שלא ייתכן שהזמנתי רכב בסניף זה. הסברתי לו שאני ממהר והרכב חשוב לי והוא אמר לי שאשב והוא ינסה לעזור.
ישבתי על הכסא כרבע שעה ובמקום לטפל בבקשתי הוא הזיז דברים במשרד ולא התייחס לבעייה שלי.
עד שאמרתי לו שאני אתקשר אליכם למוקד והוא אמר לי תתקשר הם בטוח יעזרו לך.
הגעתי לבחורה בשם שירי שאמרה לי שהיא מזכירה ולא מענה טלפוני והפנתה אותי לפקידה בנתב"ג שהפנתה אותי למרכזייה שוב ששם ענתה מישהי שהיא טענה שהיא לוקחת הודעות ויחזרו אלי.
אף אחד לא חזר אלי כמובן.
באותו רגע בשיא החום עברתי לצד השני של הכביש לחברת הרץ.
שם השכרתי רכב ללא בעיה ותוך 10 דקות!!
יצרתי קשר עימכם וביטלתי את הבקשה ואף אחד לא ניסה לברר למה ביטלתי בכלל.
כחברה שמתיימרת לתת שרות בכל העולם ובתור חברה שהסיסמא שבה אתם משתמשים שאתם משתדלים יותר זה ממש לא נראה כך.

מקווה שפניתי תעבור הלאה כי אני והסובבים אותי לא ייכנסו לאוויס יותר.
תודה,
יריב
זמן עבודה מבוזבז סוג הנזק :
משאיר את השיקול לחברת אוויס פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
ורד ששון שם ותפקיד:


בני ברק,15 ביולי 2007
סימוכין: 220807

לכבוד
מר קוטיגרו יריב
באמצעות אתר תלונה


א.נ.,

הנדון : הזמנת רכב בסניפינו בחיפה
הזמנה מס' IL40219-9201


קיבלנו את פניית באמצעות אתר תלונה בנוגע להזמנת הרכב שבנדון ולאי אספקת הרכב המוזמן, ופנינו לבדיקת הנושא.

ראשית, אנו מבקשים להביע את התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה לך בגין אי קבלת הרכב המוזמן.
אנו דאגנו להעביר את פרטי המקרה לידיעת הנוגעים בדבר בהנהלת אוויס אשר הביעו את התנצלותם על המקרה ואנו להבטיחך כי יינקטו כל המאמצים על מנת למנוע הישנות מקרה זה בעתיד.

בבדיקת הנושא עם מר איתן יאיר מנהל מרחב צפון נמסר כי, במועד לקיחת הרכב ארעה פריצה לסניף הצ'ק פוסט ופעילות הסניף הועברה לסניף אוויס בפל ים עד להשלמת השיפוצים.

אנו מקווים כי הנושא הוסבר לשביעות רצונך וכי המקרה הנדון לא יעיב על יחסך לחברת אוויס בעתיד.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.


בכבוד רב,

ורד ששון
מחלקת שירות ללקוח
אוויס-דן-רכב ותחבורה ד.ר.ת בע"מ

תגובה:
נשלח מכתב התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה