פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום עבור תיקון מכונית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.6.07 נכנסה בי מכונית רכב של אוויס מספר 36-415-14. התקשרנו לחברה ואישרו לנו לתקן את הנזק ולשלוח קבלה. כך עשינו, ומאז התיקון ועד היום, החברה התחמקה מתשלום. פעם טענו שהאחראית על הצ'קים איננה, פעם שישלחו לי בדואר רשום. לאחרונה דיברתי עם העו"ד שלהם מספר פעמים, שלי להב, מספר טלפון 03-6170057, והיא הבטיחה שהעניין יסודר. אבל עדיין לא קיבלתי את הסכום 808 ש"ח (מספר תביעה 103290).
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספי + פיצוי פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה