פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה שאין כדוגמתה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשבוע לפני ה 6.6 הזמנתי רכב ליומיים אצל אוויס דרך מענה טלפוני. ציינתי בפני הנציג כי אני נהגת חדשה, הנציג הוסיף כי במקרה כזה אצטרך להוסיף 7$ ליום. הסכמתי.
כעבור שבוע הגעתי לסניף בנתניה, 8:30 בבוקר כדי לקחת את הרכב.
הפקידה התנצלה ואמרה כי אין לה את הרכב שרציתי ותתן לי רכב מסוג אחר, כמובן, שוב אין לי בעיה, אני לא בררנית. אני מוסרת את כרטיס האשראי שלי לשלם על ההשכרה, מזינה את הפרטים ומבקשת את הרישיון. היא שואלת אותי בהתפלאות אם אני "נהג צעיר" .. אמרתי לה שלא, אלא "חדש". היא מיד מוסרת לי את הרישיון וכרטיס האשראי ואומרת כי אני לא יכולה לרכוש רכב. מאותו רגע יכלתי לדבר לעצמי. היא המשיכה להתעסק בענייניה ומדי פעם הואילה לענות לי על "למה". מיותר לציין כי ביטלתי שני ימי עבודה עבור סידורים שתכננתי לעשות עם הרכב (אין לי שום סוג של כלי רכב פרטי). התשובה היחידה שקיבלתי היא- אין מה לעשות. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות שם דיברתי עם אחראית, גם לה לא היה פיתרון בשבילי מלבד- "תבקשי ממישהו שישכור בשבילך ויסיע אותך"-- כן מישהו יסכים להיות הנהג הפרטי שלי יומיים...
אותו נציג שעשה עבורי את ההזמנה התנצל. בסדר, התקבלה ההתנצלות. נוהל טיפול בפדיחות שלכם? אין. זה לא נגמר.
אחרי מס' ימים שרציתי להשתמש בכ"א שלי נאמר לי כי חרגתי ממכסת האשראי.. התקשרתי לברר איך זה ייתכן.. הנציגה שואלת אותי אם שכרתי רכב באוויס.. חשבתי שבאותו רגע אני מתעלפת. לא נאמר לי דבר על פיקדון ולא חתמתי על שום טופס שכזה או בכלל. היא אמרה לי שהם סגרו לי 2500 ש"ח פיקדון על הרכב. שאלתי אותה מה לעשות כי לא לקחתי את הרכב בסוף, היא אמרה שזו לא בעיה כיוון שללא עיסקה לא נדרש ביטול עיסקה אלא ביטול שובר פיקדון, דבר שניתן לעשות בשיחת טלפון של הסניף לחברת האשראי שלהם. ב 16:30 התקשרתי לסניף אוויס בבקשה לבטל את הפיקדון כיוון שאני לא יכולה להשתמש באשראי ואני מול הקופה. (ענתה לי מנהלת הסניף). היא אמרה אין בעיה כבר יטופל. בינתיים שילמתי במזומן.. סכום די גדול ויצאתי. התקשרתי מאוחר יותר לחברת האשראי שם נאמר לי כי לא בוטל שום פיקדון. התקשרתי שוב לסניף אחרי 18:30 והוא כבר היה סגור. הם פתוחים עד 18:30 כנראה. למחרת שוב טלפון לחברת האשראי- עדיין לא בוטל פיקדון ולא נתקבלה בקשה שכזו. שוב טלפון לסניף אוויס. שוב מתקבלת התשובה "כבר יטופל". לאחר שעה לחב' האשראי- "לא בוטל פיקדון".. וכך עוד פעמיים לכל כיוון עד שהנציגה של חברת האשראי שלי נוטלת יוזמה ומציעה כי תיצור קשר עם אוויס לביטול הפיקדון. אחראי כ 15 דק' היא חוזרת אליי ואומרת שהעניין סודר והפיקדון בוטל. נשמתי לרווחה. פחדתי שהם יגבו את הכסף. עצם צורת טיפול הנציגים של אוויס פגע בי. הרגשתי כאילו הם עושים לי טובה שהם משכירים לי רכב או עונים לטלפון בכלל. פניתי לעו"ד לגבי תביעה. נשלח אליהם מכתב, עליו התייחסו לאחר זמן די ארוך (כנראה מטיפול בבעיות הרשומות פה) וצורת הטיפול לא נעימה כלל מצד המחלקה המשפטית. לאחר תקופה התשובה שהם החזירו היא התנצלות.. והפיצוי הוא שובר להשכרת רכב חינם!!!!!!! אנשים אתם הגיוניים??!! אני לא יכולה לשכור רכב במשך שנה נוספת!!!! למה שאני ארצה לשכור רכב מהחברה הזו שוב??!!! זה נראה פיתרון הגיוני? מילא- להחזיר את סכום ההשכרה ליום ששכרתי במקום אחר- למרות שזה לא יחזיר את שני ימי העבודה שביטלתי והעצבים שעשו לי.. אבל זו כבר ממש חוצפה. הזלזול עובר כל גבול.
עילבון סוג הנזק :
פיצוי אנושי הגיוני פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה